ISO 9001 – Sisteme de management al calitatii

Managementul calităţii este un instrument eficient şi eficace ce poate fi utilizat pentru proiectarea, dezvoltarea afacerii şi pentru execuţia unui produs sau pentru prestarea unui serviciu. Acesta reprezintă o stragie de Management utilizată cu succes pentru atingerea obiectivelor strategice ale societăţii.

Avantajele certificării ISO 9001:

  • Imaginea firmei pe piaţă se îmbunătăţeşte, partenerii de afaceri având garanţia că organizaţia funcţionează conform unui sistem
  • de calitate certificat şi recunoscut la nivel internaţional.
  • Scăderea costurilor generate de produsul neconform.
  • Creşterea nivelului de încredere a clienţilor interni şi externi.
  • Selectarea furnizorilor care pot satisface nevoile organizaţiei.
  • Posibilitatea câştigarii unor noi nişe pe piaţă, prin participare la licitaţii sau atragerea unor clienţi nationali şi internaţionali care au ca specificaţie pentru furnizorii lor existenţa unui SMC certificat conform ISO 9001.

Certificatul ISO 9001 pentru SMC implementat de către organizaţie atestă faptul că:

  • Top Managementul organizaţiei are în vedere o abordare ce trasează direcţia pentru perfecţionarea activităţii, printr-o politică de calitate şi un angajament puternic faţă de îmbunătăţirea continuă;
  • Sunt identificate şi ţinute sunt control procesele care se desfăşoară la toate nivelurile organizaţiei, generând un plus de valoare şi o scădere a costurilor de remediere a produsului neconform;
  • Sunt stabilite responsabilităţile în cadrul proceselor;
  • Sunt stabilite obiective de proces măsurabile, responsabilităţi, termene – limită precum şi resursele necesare atingerii acestora;
  • Sunt realizate analize periodice cu privire la rezultatele obţinute şi sunt stabilite măsurile de îmbunătăţire continuă;
  • Planificarea activităţii este conformă cu obiectivele stabilite;
  • Proiectarea şi dezvoltarea produselor noi se realizează în conformitate cu scopurile urmărite;
  • Este asigurată trasabilitatea documentelor;
  • Este realizată auditarea tuturor proceselor, sunt identificate punctele forte dar şi zonele de ineficienţă şi modalităţile de remediere şi prevenire a (re)apariţiei acestora;
  • Se orientează permanent către clienţi, identifică şi răspunde mai bine la nevoile clienţilor interni şi externi, câştigând o creştere a încrederii acestora;
  • Îşi evaluează furnizorii şi îi alege pe aceia capabili să satisfacă în cel mai înalt grad nevoile organizaţiei;
  • Exista o preocupare pentru prefecţionare şi îmbunătăţire continuă la nivelul tuturor proceselor.

Specializari SSM

Coordonator santier
proiectare-executie
Auditor SSM
Auditor TUV
Management SSO
Evaluator risc SSM
Specialist securitate (P.U.)
Specialist electro-securitate
Specialist zgomot si vibratii
Specialist lucru la inaltime
Documentatie certificata TUV

ISCIR

RSVTI
VTP
Proiect montare / reparare instalatii de ridicat
Expertize / investigatii tehnice in utilizare

Servicii PSI

Raport de expertiza tehnica
Scenariu de siguranta la foc
Evaluare risc incendiu
Particularitati PSI ale constructiei
Plan de interventie

Puncte de lucru

Alba Iulia
Alexandria
Arad
Bacau
Baia Mare
Bistrita Nasaud
Botosani
Brasov
Bucuresti
Cluj Napoca
Constanta
Craiova
Deva
Dr.Tr.Severin
Focsani
Galati
Giurgiu
Hunedoara
Iasi
Oradea
Piatra Neamt
Ploiesti
Satu Mare
Sf. Gheorghe
Sibiu
Suceava
Targoviste
Targu Mures
Targu Jiu
Timisoara
Tulcea Zalau